Idag blir det O'learys!

Ikväll ska jag ut med massa goa tjejer, Sofia och hennes kompis Marie har fyllt år så vi ska till O'learys och käka och så :-)
I denna stund sitter jag med färg i håret, min utväxt var inte så vacker och jag kände att jag ville göra något åt den när jag faktiskt ska ut på krogen för första gången på väldigt länge.
Idag blir håret mörkbrunt, har tröttnat lite på det röda nu faktiskt ;) haha.
Hoppas det blir bra :) Men det brukar det ju bli!
Ska även lyckas med att hitta nåt att ha på mig ikväll, det lär väl ta sitt lilla tag! ;)
Men jag hoppas jag ska lyckas, haha.
Naken tänker jag då inte gå i alla fall.
Ska faktiskt bli riktigt roligt att gå ut och bara vara Wilja för en kväll! :-)
Det behövs ibland.
Jamie får vara hemma med sin pappa och mysa! :-)

Min fina kille! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback