Tillbaka till den gamla bloggen eller inte?

Jag hade en kanonkväll igår, det blev nyktert men jag hade ändå super kul med tjejerna! :-)
Var inte hemma förrän vid tre eftersom jag fick ta bussen.
Efter all hög musik och MASSA folk hade jag sån jävla huvudvärk, så när jag kom hem tog jag en ipren och gick och la mig.
Vaknade när Jamie väckte oss och då var klockan nästan tolv :o
TACK goa unge! <3
Jag funderar även på om jag ska gå tillbaka till min gamla blogg igen, personen jag inte ville ha där tror väl förmodligen fortfarande att det är lösen så hon kanske inte går in där mer nu?
Jag ska tänka på saken, men går jag tillbaka dit så lovar jag att säga till!! :-)
Idag blir det en riktig myskväll med mina fina prinsar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback