25 Mars 2011

Den här dagen har känns som en hel evighet.
Vi har i alla fall hunnit med några promenader, busat, kollat några avsnitt från en ny serie and so on.
Jamie är fortfarande vaken, försökte natta honom för någon timma sedan men han ville absolut inte sova.
Han stod inne i sitt rum och gapade så sa jag: Gå och lägg dig Jamie.
Så hör man honom: Neeeeeeeeeeej.
Så klockrent! haha.
Nu står han mot tv-bänken och slår på den, mammas sötfis.
Vi ska strax lägga oss i sängen och kolla på BB och om jag känner min son rätt kommer han somna rätt fort emellan oss.
Får hoppas han sover hela natten igen!
I morgon gör vi oss i ordning direkt när vi vaknar och styr VÅRAN bil mot Åsaka.
SÅ skönt med egen bil.
Dock får Patrik köra eftersom vi inte har körkort och svärmor är sjuk.
Men vad gör det?
Jag ska ta med mig kameran i morgon och ta lite kort.
Vi ska ju "hem" till Skulegården.
Gården jag spenderade mina första 17, nästan 18 år att bo på. Lovely place!
Tänkte visa er lite bilder! :-)
Nej, sängen kallar!
Godnight.

hahaha, världens sötaste suris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback