Handla mat, sedan dags för BOX

Det blev en supermysig kväll igår, världens bästa Sofia kom hit en sväng och det är lika roligt att träffa henne varje gång! :-)
När hon åkt hem fick Jamie gröt och välling och sedan var det nattning.
Efter ca 45 minuter somnade han mellan mig och Micke i sängen och vi kunde titta på BB i lugn och ro :-)
Idag har vi inte gjort mycket än så länge.
Käkat frukost och lekt med Jamie som nu sover en stund.
Jag har precis gjort mig i ordning och om några timmar ska vi åka iväg och handla.
Det ekar i både kyl och frys här hemma så det behövs verkligen.
Så nu ska jag gå ut i köket och skriva en inköpslista innan det är dags att åka.
När vi varit och handlat hoppar jag av vid sportlife och kör ett pass box så jag kommer nog vara helt slut när jag kommer hem sen! ;-) Härligt.
I morgon ska jag infinna mig på komvux kl 11 för möte, ska bli spännande :-)

En bild på min lilla prins från när vi var och målade på öppna förskolan.

Bilden blev lite konstigt klippt, men Elvira ligger bredvid så jag klippte bort henne då jag inte har frågat om jag får lägga ut bild på henne :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback