Jag hatar att komma på en rubrik ;-D

Vi har spenderat mycket tid ute idag, man måste ju passa på när det är SÅ underbart väder!
Vi tog en promenad förut idag, mötte Mickes mamma vid bussen, handlade lite, gick med henne hem sedan tillbaka hem till oss. Då var det dags för Jamie att sova middag. Micke gick ut till garaget och jag kollade lite på one tree hill. När Jamie vaknade igen gick vi ut till Micke. Stod ute på gården och pratade lite med grannarna och nu kom vi precis in. Jag ska snart ta och diska det som står i köket och börja skala potatis. Idag blir det potatis, köttbullar & brunsås till middag. Sofia kunde inte komma idag heller för hennes mamma var tvungen att jobba så hon hade ingen bil :( Men vi skulle ta det en annan dag! :-) Nu ska jag säga till gubben min att han fixar klart min cykel så kanske jag tar mig en tur senare idag? Lite träning får det i alla fall bli! Sedan ikväll blir det häng framför tvn såklart! ;)


Kommentarer
» Linnea Granström- Blev mamma som 17åring till Ebba ♥

Nämen fy så sööt!



Och tack föresten, vi är jätte nöjd med tapeten :)

2011-03-24 // 21:46:45
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback