Jamies kläder!

Har precis rensat Jamies garderob, det blev en till kasse till min faster. Plockade även fram alla kläder vi fått av min kusin som Jamie kan ha nu. Helt galet hur mycket kläder min lilla prins har!

Tänkte berätta vad som ligger i alla högar, vi börjar längst upp till vänster.


1. Bodys
2. Bodys
3. Tjocktröjor
4. Tjocktröjor
5. Mjukisbyxor
6. Mjukisbyxor
7. Pyjamaser


Nästa rad från Vänster.


1. Långärmade t-shirts
2. Långärmade t-shirts
3. T-shirts
4. T-shirts
5. Byxor
6. Jeans
7. Jeans


Nästa rad från vänster.


1. Mjukis byxor
2. Mjukis byxor
3. Mjukis byxor
4. Helkropps dressar
5. Skjortor
6. Fleese tröjor
7. Ytterkläder som vi inte börjat använda än.


Sen ser ni ju att det är tre par skor och massa strumpor också!
Tänkte organisera lite i hallen nu också där han har massa ytterkläder.
Känner på mig att jag inte behöver köpa så mycket kläder åt min prins.
Har även 4 kassar ute på förrådet med kläder som är förstora.
Tänk vilka underbara nära och kära jag har.
Jag har knappt behövs köpa någonting till honom.
Köper bara sånt som jag hittar som jag verkligen vill ha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback