Låååång inlägg!

Jävla piss comhem, igår hade dem stängt av mitt Internet för att jag inte hade betalat räkningen. (som jag hade gjort.) Sen var vi inte hemma på hela dagen så vi skulle ringa dem när vi kom hem och då var det stängt. Så jag var utan Internet hela dagen igår så därför blev det inget bloggande. Nu ringde jag dem i morse och då var tydligen räkningen betald? Då skulle dem ha 250 jävla spänn för att sätta på Internet igen med en gång. Annars fick jag betalat 150 så sätts det igång under dagen. Så sa jag att han skulle sätta igång det under dan då eftersom vi ändå ska iväg snart. Men då var han så "snäll" att han satte på det med en gång för 150. Roligt att slänga ut 150:- för att dom är dumma i huvudet. Jag bad honom koppla mig till uppsägningen och så sa jag upp hemtelefonen och tv-kanalerna eftersom det bara är onödiga utgifter. Så nu har jag minskat våra räkningar med över 500:-, känns skönt! Men nu fungerar Internet i alla fall så det är skönt ;-) Igår var jag på komvux och pratade med en studievägledare och mötet slutade med att jag sökte till högskolan! :-) Jag har sökt Ledarskap inom detaljhandel, ska sätta mig och bläddra i katalogen och se om det finns nåt mer jag kan söka ifall jag inte skulle komma in men jag hoppas verkligen jag kommer in :-) Utbildningen är på två år, sen kan man även välja att läsa ett år till, till en kandidatexamen i företagsekonomi :-) Sedan igår eftermiddag kom vi äntligen iväg för att handla mat. haha. Vi åkte först till en ny affär i kronogården för att kolla läget, men kände väldigt fort att vi verkligen inte passade in där. För er som inte är härifrån så bor det vääääldigt mycket utlänningar i kronogården. Vi kom in i affären och det stod på arabiska på i stort sett ALLT. Fattade inte ens vad vissa saker var. Sen hade dem typ en "shark" och där bakom såg det ut som ett jävla slakteri. haha. Det fanns massa konstiga saker som typ fårhuvud, pungkulor osv. Rätt roligt att gå och titta på allt i affären dock. Vi gick runt där och skrattade i säkert en halvtimma eller nåt men kom därifrån med en tub kaviar och en dricka. haha. Men roligt hade vi ;D Sedan åkte vi till Willys och handlade massa mat för att sedan åka hem. När vi kom hem blev det häng framför tvn innan vi skulle lägga oss och sova. Nu ska jag ut på förrådet och hämta ett babygym som min faster ska låna och även göra mig i ordning för att åka dit. Sofie skulle duscha och så så skulle hon komma sen. Ska bli SÅ roligt att få träffa små bebiskusiner och jag lovar att ta med mig kameran och ta massa kort! Nu blev det vääääldigt mycket text. haha.
Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer
» Marie Larsson

Tack! :o)



Hälsa Ia å bebisarna.



Kram

2011-03-31 // 12:22:19
URL: http://baljeras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback