Nu är vädret på sin plats igen ;-)

Nu är allt på sin plats igen, snön vräkte ju ner igår och täckte hela backen.
Men idag har solen stekt hela dagen så nu är snön borta igen! lycka.
Vi har spenderat dagen med att städa, det behövdes verkligen.
Rensat bland Jamies kläder, organiserat i hallen, plockat, dammsugit, and so on.
Jag håller även på att måla garderobsdörrarna till vårat sovrum, bättre sent än aldrig? haha.
Det var ju ett tag sedan vi målade om ;) hihi.
Har även pratat med komvux och jag ska dit på möte på onsdag.
Vi får se vart det leder.
Idag ska Sofia komma hit, tror jag!?
Har för mig hon sa att hon skulle komma idag efter jobbet.
Det återstår att se, jag får skicka iväg ett sms och fråga henne :-)
Just nu väntar jag på att färgen ska torka på dörrarna så jag kan dra över ett lager till, sen hoppas jag att det är klart! :-)

 

Jamie leker med moster Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback