seg dag!

s.h.i.t vilken seg dag.
vi åkte ju till komvux i morse, Micke tog bussen och jag cyklade.
när vi kom fram så var ju självklart inte hon vi skulle prata med där.
så det var bara att vända hemåt igen.
självklart fick jag punka halvvägs hem så det var ju bara att hoppas av cykeln och GÅ...
Vi har precis ätit lite middag här hemma och ska snart gå bort till Netto tänkte vi.
Ska se om jag hittar nån liten present att köpa till morfar när han är så snäll och hjälper oss att svetsa bilen.
Vi ska dit i morgon och greja nämligen.
Egentligen så hade vi tänkt hinna med att åka och sova hos min faster tills på söndag också men det blir så himla stressigt och jag vet inte ens om vi hinner eftersom jag inte vet hur lång tid det tar med bilen så vi skulle ta det en annan helg :-)
Nu ska jag sätta mig och se om alla pengar kommit in och i så fall göra världens tråkigaste sak och betala räkningarna! blä.

sötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback