Snart kommer Sofia! :-)

Vi har precis avnjutid korvstroganoff och pasta till middag. Jamie tyckte det var supergott och åt en stor portion.
Så roligt nu när han kan äta samma mat som oss :-)
Nu står Jamie här bredvid mig och river sönder reklam och slänger ner på golvet.
Är det tacken när man städat så fint här hemma? ;)
Snart kommer världens bästa Sofia hit och hälsar på lite!
Ska bli SÅ roligt för vi har inte träffats på jätte länge, jag ska även med ut och fira hennes födelsedag på fredag! :-)
Det blir första gången jag går ut på krogen på väääldigt länge, så det ska bli skit skoj :-)
Nu ska jag plocka upp efter min son ;)


Kommentarer
» sanna

Tack, snart är köket klart skall bli så skönt att äntligen få klart de, köksbordet har marcus målat innan vi träffades, Tur att han har bra smak annars hade det inte kommit in :P

2011-03-28 // 20:03:13
URL: http://tmms.blogg.se/
» Marie Larsson

Ha´t så kul på krogen!! Hälsa Sofia från mig. Kram gamla mamma

2011-03-29 // 09:55:08
URL: http://baljeras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback