Tänk va roligt vi tre kan ha tillsammans! ♥

Vi har precis tagit ett härligt bad tillsammans alla tre! Tänk va kul vi tre kan ha tillsammans! ♥
Jamie älskar verkligen att bada och det är det bästa som finns att se honom så himla glad!
När vi badat allihopa och Jamie blivit ren så tog jag en snabbdusch och gjorde sedan iordning Jamie för natten.
Medans han fick välling och blev nattad så duschade Micke.
Nu sover prinsen och jag ska bänka mig i soffan tillsammans med min älskling och titta lite på tv innan vi också ska lägga oss!
Idag har varit en underbar dag och jag hoppas på en lika bra dag i morgon!
Framför allt lika fint väder!

Min tokiga unge tidigare idag!

Du förgyller mina dagar, underbara du!


Kommentarer
» Marie Larsson

Vilket roligt kort. Förstår att han är ÖVERALLT lile "Söt-Göte"!!

Pussa honom från mormor.

Kram

2011-03-25 // 07:28:28
URL: http://baljeras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback