Underbart väder!

Idag är det underbart väder igen, 10 grader och en stoooor sol och blå himmel! ♥
Jag sitter och käkar lite och har precis pratat med Jamies dagmamma.
I morgon ska vi ta oss till komvux och förhoppningsvis få reda på hur det blir med pluggandet och när det börjar i så fall.
Sedan i början på nästa vecka ska vi till Jamies dagmamma kolla hur hon har det och även skriva lite papper och så :-)
Jag vill ta vara på det fina vädret idag så jag tänkte vi skulle gå ut på en promenad och kanske gunga lite!
Man får ju passa på!
Får se om det kanske blir ett pass på gymmet idag också, får kolla med Ida.
Måste vara hemma till åtta för då kommer min fina Sofia! Hon skulle komma igår egentligen men det blev så stressigt så vi tar det idag istället! :)
Nu ska jag äta upp, klä på oss här hemma och gå ut! :-)


Kommentarer
» Louise- väntar på min skatt

Haha ja de måste du faktiskt! :P skrattade så jag lipa.. Men roligare är tråden "roliga förlossningsberättelser?" men ja hitta den inte när ja skulle självklart :P

2011-03-24 // 13:58:57
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback