Tentan är skriven!

Hej på er!
Eftersom det verkar vara min blogg som krånglar med iPhone appen så har jag nu bestämt mig för att byta blogg. Så välkommen hit! :-) Idag skrev jag min första tenta, det gick rätt bra faktiskt. Bättre än vad jag trodde. Det var ju vissa saker jag missat att plugga in, men jag hoppas jag klarar mig! ;) Vi hade mellan 09:00 - 13:00 att skriva men jag var klar redan efter 1½ timma så jag tog en sväng på stan och åkte sedan hem. Vek tvätt och slappade mest tills jag skulle hämta Jamie. Sedan kom Dora hit och efter det morfar! Han kom hit med mitt nya vardagsrumsbord och en cykel! Han lagade även min cykel och satte upp älghornen i sovrummet och det blev SÅ BRA! Jag kan aldrig säga det för många gånger, MIN MORFAR ÄR BÄST!!! <3 Herregud, vad hade jag gjort utan min fiiina morfar!? Det blev i alla fall en kopp kaffe för honom och lite mat för Dora innan dem åkte igen. Efter maten tog vi en cykeltur jag, Micke & Jamie. Vi åkte till OKQ8 för att pumpa min cykel och köpa ett till lås så vi kan låsa båda cyklarna. Pump hade dem ingen så jag ringde Mia och frågade om hon hade en och det hade hon! Så tack för lånet vännen :) Efter det cyklade vi en sväng eftersom Jamie ändå somnade där bak. När vi kom hem tände vi lite ljus och satte oss i soffan och tittade på tv :-) I morgon har jag muntlig tenta, sedan ska vi gå igenom den nya kursen tror jag!? Den börjar ju på måndag! Den vi är klara med nu hette Hälsopromotion som idé och kunskapsområde och nästa är Levnadsvanor! Tror det kommer bli en rolig och intressant kurs! Efter skolan i morgon ska jag hämta Jamie och åka till Vänersborg. Micke är ledig från jobbet i morgon så han ska dit tidigare. Vi ska titta på en liten kissekatt nämligen, som kanske ska få flytta hem till oss i slutet av Oktober! Jamie är ju så himla förtjust i katter, så självklart så ska han få en :-) Sedan ska vi väl hem till Micke och greja lite var det tänkt. Vad som händer mer i helgen vet jag inte faktiskt. Micke ska jobba på söndag i alla fall. Nu blev det väldigt mycket babbel här. Jamie ligger och sover på soffan så nu ska jag bära in honom till sängen sen ska jag också lägga mig tänkte jag. Godnatt!

Visst blev det snyggt? Vi funderar på två lackhyllor under älghornen i samma färg som sängen, tror ni det skulle bli snyggt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback